Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 6 martie 2013

muffinsi din albus cu ciocolata tocata



in sfarsit primavara cu soare si vreme buna.azi suntem invitati la o prietena draga in gradina si cum nu mergem cu mana goala am mesterit aceste briose ca tot se adunasera albusuri in congelator.





-200g albus
-100g unt
-120g zahar
-120g faina
-1 plic praf de copt
-70g ciocolata tocata grob


albusurile le-am avut in congelator.le-am scos cu o zi ianinte si lasat la frigider sa se dezghete total.le-am batut bine cu un praf de sare si apoi am adaugat zaharul in ploaie in timp ce robotul isi facea treaba.faina,amestecata cu praful de copt si untul topit la microunde pt 30secunde se incorporeaza mixand pe viteza mica.la final ciocolata grob tocata se amesteca usor cu o paleta.

in forma de muffins pregatita cu hartiute punem compozitia si dam la copt,la 175 grade pentru 20min.

se lasa sa se raceasca si se scot din forma.se pudreaza cu zahar sau se lasa simple.

4 comentarii:

Kyra spunea...

Trebuie sa fie delicioase!

Unknown spunea...

Deliciosi muffins!! La mine cand vii in vizita? :)

mihaela spunea...

sa stii ca au fost semn ca s-au terminat rapid !

mihaela spunea...

paula daca stai aproape de mare,asa cum se vede in spatele tau maine urc in avion :)