Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 15 aprilie 2012

Tort cu pere ciocolata si bezea


Hristos a inviat!



acesta a fost tortul pe care l-am facut impreuna cu mama pentru masa de Pasti.o reteta simpla dar care noua ne place foarte mult.

blat:
-2 oua+2 galbenusuri
-100g zahar
-1 ciocolata milka
-125g unt
-150g faina
-50g amidon
-1 plic praf de copt
-3 linguri lapte
-1 compot pere

bezea:

-5 albusuri
-7 linguri zahar
-1 plic finesse portocale de la dr.oetker


pentru blat am mixat cele 2 oua+2 galbenusuri cu zaharul si untul,apoi am adaugat ciocolata topita si faina,amestecata cu amidonul si praful de copt,iar la final laptele.compozitia am turnat-o in tava de tort(26cm) pregatita cu hartie de copt si deasupra am pus jumatatile de pere din compot:


am dat la cuptor pentru 20-25min la 180 grade,cu ventilatie.intre timp am batut albusurile spuma tare cu zaharul si coaja de portocala:

si am pus bezeaua peste blat:


am pus tava din nou la cuptor ,pentru inca 10min,la foc mic.rece se indeparteaza inelul,se aseaza pe platoul de servit si se decoreaza.


.

10 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Paste fericit!

Anonim spunea...

Adevarat a Inviat.Paste fericit alaturi de cei dragi.Elena

Timea spunea...

Foarte bun tortul! Paste fericit!

cella spunea...

Christos a inviat!

Unknown spunea...

Adevarat a inviat!

mihaela spunea...

adevarat a inviat cella!

Maria spunea...

Deosebit tortul:)!!!Sarbatori fericite in continuare!

mihaela spunea...

multumesc maria! o zi frumoasa iti doresc!

Roxana spunea...

Ce bine arata tortul asta! Iar combinatia de pere si ciocolata nu poate fi decat una reusita! yummy!

mihaela spunea...

e buna combinatia,mai ales pentru ciocolatosi!