Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 12 aprilie 2012

foi de napolitana cu umplutura de biscuiti si nuci


-1 pachet mare foi de napolitana
-300g biscuiti
-250g unt
-1 esenta rom
-200ml lapte
-250g zahar
-250g nuci
-4 linguri cacao

zaharul,cacao si laptele se pun la fiert.se lasa sa se-a un clocot si se iau deoparte.adaugam untul taiat cuburi si romul,apoi nucile si biscuitii trecuti prin masina de tocat.se amesteca bine si se lasa crema sa se racoreasca .
se pune intre foi si deasupra se aseaza o greutate.se lasa sa stea pina a doua zi la racoare.se decoreaza apoi cu ciocolata topita amestecata cu 1 lingura ulei.se lasa sa se intareasca glazura si se taie prajitura cu un cutit umed.


.

10 comentarii:

Antonina spunea...

Parol ca am un pachet cu foi fix pe masa ;)) Si eu vreau sa fac o prajiturica din ele. Sarbatori minunate!!!

mihaela spunea...

anto draga mea spor la treaba si Sarbatori fericite!
mie imi plac ca se pot face cu cateva zile inainte de eveniment si nu sunt pretentioase!

pupici

DDL spunea...

wow ce aspect, mi-au ramas ochii la fotografie, banuiesc ca nu au doar o prezenta frumoasa.

mihaela spunea...

parol ca sunt bune si nu te limitezi numai la o bucata :))

Ioana V. spunea...

pe placul meu, deci, ma servesc!

Micul spunea...

Paste fericit.

mihaela spunea...

cu placere alinutzika!

mihaela spunea...

multumesc de urari miculina! si tie Sarbatori Pascale fericite!

Craita spunea...

arata absolut superb si mi-ai facut o pofta de nedescris.Sarbatori Fericite!!!

mihaela spunea...

Sarbatori fericite si tie draga mea!pupici