Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 13 aprilie 2012

colacei cu untura si oua vopsite









acesti colacei i-am facut(asa cum e traditia la noi in fiecare an) pentru a ii da duminica dimineata de pomana in memoria celor dragi care nu mai sunt printre noi.


aluat:
-500g faina
-1 cub drojdie
-1 ou
-1 lingura miere
-1 lingurita sare
-250ml lapte caldut
-100g untura

aluatul l-am framantat la robot si apoi l-am pus la dospit:


dupa o ora l-am rasturnat pe masa si am impartit in 8 bucati,apoi fiecare bucata in 3 parti:


din cele 3 bucati se intind fasii care se impletesc:

cam asa:


se formeaza un cerc si la mijloc se pune cate 1 ou vopsit:



se pun pe tava pregatita cu hartie de copt si se lasa inca 15-20min la dospit.se ung cu ou si presara cu seminte de in sau susan:


se scot ouale si se coc la foc potrivit(vreo 175 grade) pina se auresc.



.

9 comentarii:

Timea spunea...

Foarte frumos arata! Sarbatori fericite!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sarbatori luminate!
Pupici!

Antonina Sofia Sociu spunea...

Paste binecuvantat alaturi de cei dragi !

sara & Miki spunea...

Sarbatori luminate alaturi de cei dragi! Paste fericit!

mihaela spunea...

Hristos a inviat timea!

mihaela spunea...

si voua la fel Dia! va pup

mihaela spunea...

Multumesc mult anto! te pup

mihaela spunea...

Multumesc de urari Sara si miki!

Lia spunea...

Hristos a Inviat !
Colaceii sunt tare frumosi si ne duc cu gandul la cei care nu mai sunt printre noi .