Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 16 martie 2013

bascute cu branza dulce

cred ca dulciurile cu aluat dospit sunt in topul preferintelor noastre.de cate ori ii intreb pe ai mei ce vor dulce spun ceva dospit.



ideea acestor bascute am vazut-o pe mai multe bloguri si am preluat-o.aluatul l-am facut dupa o reteta gasita intr-o revista culinara.

aluat:
-500g faina
-1 cub drojdie
-5 linguri zahar
-200ml lapte
-100ml ulei
-2 galbenusuri
-putina sare

-cateva capsuni feliate
-150g branza dulce amesteca cu zahar dupa gust si 3 linguri stafide
-migdale felii

aluatul l-am framantat in masina de paine si l-am lasat la dospit vreo ora.in functie de faina folosita s-ar putea sa mai aveti nevoie de lichid sau de cateva linguri in plus de faina.trebuie sa rezulte un aluat fin si nelipicios.




pe masa usor infainata se intinde o foaie de aluat care se taie cercuri cu gura unei cani.se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt si cu un pahar mai mic se apasa in mijloc pentru a face gropitele unde vom pune umplutura.

capsunile feliate se pun pe cateva felii iar pe altele amestecul de branza dulce.




se presara migdale feliate si se lasa 15min la dospit,apoi se coc la 185 grade pentru 20-15min,pina se auresc.
sa aveti pofta!

Niciun comentariu: