Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 12 aprilie 2013

rozeta picanta cu ciuperci si porumb

eu am facut rozeta aceasta pentru cina dar este potrivita si pentru o intalnire cu prietenii,langa un pahar de bere!

 


aluat
-500g faina
-1 cub drojdie
-250ml lapte
-1 lingurita sare
-1 lingurita zahar

umplutura
-1 borcan ciuperci cal I
-1 ceapa
-2-3 linguri pasta tomate
-100g porumb din conserva
-sare,piper,chilli
-100g cascaval razuit
-patrunjel verde tocat

pt uns:
-1 galbenus
-1 lingura iaurt
-susan







incepem prima data sa pregatim umplutura pentru ca trebuie sa se raceasca complet: ceapa si ciupercutele fin tocate se pun la calit intr-o lingura ulei masline.se adauga porumbul,pasta de tomate,sare,piper,50ml apa/supa si lasam pe foc amestecand mereu pina scade toata zeama.adaugam patrunjelul verde tocat si dam la rece.

aluatul l-am pregatit la masina de paine,prg de framantat si dospit.dupa 90min(atat dureaza prg complet al masinii) l-am intins pe masa infainata si am pus umplutura.rulam si taiem felii cam de 3 degete grosime pe care le punem cu umplutura in sus in tava de tort pregatita cu hartie de copt.lasam sa se odihneasca 15-20min.



ungem cu amestecul de galbenus +susan si dam la cuptor preincalzit la 190 grade pentru 30-40min.





Niciun comentariu: