Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 26 martie 2013

rasucite cu branza feta si iaurt

 merg la pachet,la micul dejun sau cand aveti chef!



 

aluat:
-500g faina
-50g zahar
-50g unt
-1 cub drojdie proaspata,45g
-2 oua
-5 linguri apa
-100ml lapte
-2-3 linguri mari cu iaurt
-putina sare


umplutura:
- 300g branza feta
-100g iaurt
-2-3 galbenusuri

pt uns:
-2 galbenusuri
-2 linguri iaurt

aluatul l-am framantat la robot: in laptele caldut amestecat cu apa am dizolvat drojdia.dupa 10 min am pus toate ingredientele in cuva si am framantat pt 3-4 min.se lasa sa dospeasca la loc caldut,pentru o ora.
in acest timp ne ocupam de umplutura:






branza feta razuita o amestecam cu galbenusurile si aiurtul.impartim aluatul in 6-8 bucati si intindem din fiecare bucata un dreptunghi pe care punem umplutura:



rulam ,pe lungime si impartim in 2,dar nu pina la capat,ca in foto:

impletim cele 2 bucati:


si le asezam in tava pregatita cu hartie de copt:

le ungem cu galbenus+iaurt si lasam 10min la dospit.apoi le coacem la foc potrivit,175grade,cu vetilatie,pentru 20-25min:



daca mai aveti rabdare,le puteti servi reci sau calde,asa ca noi!

2 comentarii:

Mika spunea...

Arata tare bine, mi-ai facut o poftaaa! ;)

Gabriela spunea...

Foarte bune! Buna ideea cu impletitul si taiatul pe lungime!