Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 20 martie 2013

painici cu seminte de mac









aluat:
-280ml lapte
-130ml apa
-675g faina
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-7g drojdie granulata
-2 linguri seminte mac

aluatul l-am framantat la masina de paine si dupa ce a dospit l-am rasturnat pe masa infainata.am impartit in 9 bucati din care am modelat painici rotunde,pe care le-am pus in tava unsa:




se lasa sa dospeasca in tava vreo 35-40min,intr-un loc caldut si ferit de curenti.se coc la 190grade,cu ventilatie vreo 25-30min pina se auresc




se scot din tava si se lasa sa se raceasca.

Un comentariu:

Gabriela spunea...

Mmmm, ce painici bune!