Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 26 martie 2013

painici ca in rietberg

sunt specifice orasului vecin mie si aici le gaseim de cumparat cam in orice brutarie.
este ceva de munca la ele,dar rezultatul final este delicios!



-65g faina integrala
-65ml apa
-3 g drojdie

se amesteca si lasa 15h la temp camerei

aluat final:
-aluatul pregatit cu o zi inainte
-550g faina alba
-140g faina integrala
-10g drojdie proaspata
-2 linguri ulei masline
-345ml apa
-1 lingurita sare










pt aluatul final am pus in cuva mixerului ingredientele si am mixat 4 min.am lasat la dopsit 1h:



apoi am rasturnat aluatul pe masa usor infainata si am impartit in 15bucati din care am format painici,pe care le-am asezat in tava :


le-am taiat pe mijloc si apoi au dospit inca 15min.se coc la 200 grade,cu ventilatie,pt 20-25min.
 

Niciun comentariu: