Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 20 ianuarie 2012

bombe de biscuiti cu rom


-750 g biscuiti
-rom
-nuca de cocos

pt sirop am folosit reteta de la tavalita bitzei de aici:

biscutii sfaramati se pun intr-un castron si se toarna deasupra siropul fierbinte.in fuctie de tipul de biscuiti folosit s-ar putea sa mai fie nevoie de lichid(si atunci adaugati putin lapte) sau sa fie prea moale si atunci puneti ceva nuca de cocos si romul.

cu mana umeda am format bilute.pe unele le-am tavalit prin nuca de cocos ,pe altele le-am lasat simple.


unii cum le-au vazut s-au si repezit la ele....desi nu aveau voie!!!!!!
week-end placut sa aveti!

.

6 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ma reped si eu la ele,ca tare-mi mai plac.Pup!

Costache D spunea...

Grenade de biscuiti :D

mihaela spunea...

sunt delicioase si se fac rapede de tot!

mihaela spunea...

costache ai dreptate!

Ramona Alina spunea...

preferati mei, yummy!

Antonina spunea...

Bombite calorice delicioase rau ;)