Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 6 noiembrie 2007

tocanita tiganeasca


acuma ca e sau nu tiganeasca nu stiu,asa zice reteta din carte.oricum e buna si satioasa.

750g carne porc
4 cepe mari
3 linguri ulei masline
1-2 ardei grasi rosii
350g ciuperci
2 carnati prosapeti
sare,piper,verdeturi tocate
500ml suc rosii

carnea se taie in bucati mici si se pune la prajit in ulei incins.se adauga ceapa taiata in 8,ardeii fasii si ciupercile felii.se stinge totul cu sosul de rosii si 3\8l apa.se lasa sa se dinstuie totul,in cratita acoperita cu capac pentru circa 75 min.in 1 lingura ulei se prajesc carnatii proaspeti bucati si dupa ce au o culoare frumoasa se adauga la mancare,sper final.se condimenteaza totul cu sare,piper,verdeata tocata.
se serveste cu bagheta si/sau cartofi cuburi.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Am preparat si eu mancarica aceasta si a iesit f buna. Multumesc de retete! Pregatesc f des dupa retetele tale.
Se apropie ziua mea si am gasit de la tine niste retete super atat ptr gustare cat si pentru desert.

Unknown spunea...

Buna Mihaela,

Am facut si eu in weekend tocanita si a iesit dumnezeiasca!!! La inceput nu am avut prea mari asteptari am ales-o la intamplare [vroiam doar ceva cu porc] si maaare ne-a fost mirarea [spre deliciul nostru] cand am vazut cat de buna poate fi!!
O recomand din inima tuturor!
PS e prima data cand gatesc de la tine, pana acum gateam de la Laura Sava si de la Amalia, dar de azi te-am adugat in Favorites!
pupici

mihaela spunea...

tizo ma bucur tare mult ca ai dat o sansa si retetei de tocanita si mai ales ca finalul a fost surprinzator de bun.noua ne place foarte mult genul acesta de mancare,mai ales baietii mei sunt mari fani.

mihaela spunea...

vio uite acum vad mesajul lasat de tine.

La multi ani de ziua ta,numai bucurii si fericire alaturi de cei dragi.

sper sa-i surprinzi placut pe cei dragi cu bunatatile inspirate de aici.

Cristina Ghita spunea...

Buna Mihaela,
Am incercat ieri reteta, a iesit delicioasa. Multumim pentru toate retetele, micile secrete, care le impartasesti aici, cu noi.
Iti doresc toate cele bune, sanatate, multe bucurii tie si celor care te inconjoara.

Cristina Ghita spunea...

Buna mihaela,
Am incercat ieri aceasta reteta, a iesit delicioasa. Iti multumim pentru toate aceste retete minunate (cu micile secrete), impartasite aici, cu noi.
Iti doresc sanatate, multe bucurii tie si celor care te inconjoara.